هفتمین جشنواره مالک اشتر نداجا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هفتمین جشنواره مالک اشتر نداجا
نوشته شده در جمعه 8 تير 1397
بازدید : 50
نویسنده : علی

 

 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد گفت: اشراف در اسلام موضوع مهمی است به گونه ای که هم در آیات قرآن و هم در احادیث و روایات ما به آن تاکید شده است.

وی افزود: انسان در هر مرحله از زندگی که به عنوان مدیر و مسئول انتخاب شد باید به عناصر زیر مجموعه خود توجه کافی و وافی را داشته باشد در غیر اینصورت نتیجه مطلوبی دست نخواهد داد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا عنوان کرد: اشراف یعنی دقت و توجه به عملکرد زیر مجموعه ها که طبق فرمایش امیر المومنین (ع) به مالک اشتر، که ای مالک مبادا کسانیکه نام های کوچک دارند ولی کارهای بزرگ انجام می دهند و همچنین کسانیکه نام های بزرگ دارند ولی کارهای کوچک انجام می دهند از دید تو پنهان بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد اضافه کرد: کار در نیروی دریایی با سایر نیروها متفاوت است برای نمونه مدت سفرهای دریانوردی این نیرو تا چهار ماه هم می رسد و خانواده این عزیزان باید این دوری را تحمل کنند و همین هاست که ارزیابی آنان را سخت می کند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: اگر انسان برای رضای خدا خدمت کند، مایوس نشود و امیدوار به آینده باشد قطعا در زندگی برنده خواهد شد.



:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: